Day 18:: Disaster!!

By saya_iza - February 22, 2011

It really is. So disaster la today. Supposed today ade mengundi MPP what ever thing la.

Actually memang xnak gi undi pon. Dahla xkenal. Banyak budak2 tahun 1 plak tu. Layak ke dorang nak jadi MPP? Aku xdela nak kata aku ni bagus sangat. Tapi itu hak aku la klu aku xnak gi mengundi. Tetiba, ade sorng ni. Dia macam xpuas ati giler sebab aku xmengundi. What the? Daripada aku slah pilih orang sebab aku xkenal lebih baik aku xmengundi. Sekurang2nya, aku xbuat pilihan yang salah. En en? Salah sangat ke xngundi?? Huuuu. Dah la siap cakap lagi klu xmengundi kena bagi surat sebab kat Dean. Apa la........ Hm.

Cukupla citer pasal mengundi tu. Ni nak citer pasal tadi punye hal plak. Aku de test tadi. Test tadi memang sangat hebat ye. Apa yang aku bace, seciput je kuar. Kitorang sume target calculation kuar. 1 habuk pon xkuar. Arrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

 Marah tol ase. Macam ape je tadi wat test. Kenapa la soalan SENANG sangat? Adoyai. Memang disater tol la. Alhamdulillah test technopreneur tangguh minggu depan. Tinggal lagi 1 test je minggu ni. And i really can't wait for this weekend. Mom and dad are coming!!! Yea! I miss them damn much! They going to celebrate my becoming birthday. :P

 Muah2! XOXO.
Nite!  :D

  • Share:

You Might Also Like

0 comments